« zpět

Elektronické zasílání upomínek

Další novinkou ve vývoji InTouch CRM je modul pro zasílání e-mailových upomínek. Abyste mohli tuto funkcionalitu využít, musíte samozřejmě používat InTouch CRM pro vystavování faktur a také zajistit, že budou správně označené ty faktury, u kterých došlo k úhradě (buď ručně nebo načtením el. výpisu z banky).

Jak je vidět z obrázku výše, funkce má bohaté možnosti nastavení a umožňuje přímo připojit kopii faktury v PDF k odesílané upomínce.

InTouch CRM za léta své existence vyrostl v robustní systém, který řeší kompletní proces účtování provedených služeb vašim klientům. Více se můžete dočíst v obsáhlejším článku, který jsme připravili na našem webu.

Měření času stráveného na projektech

InTouch CRM už dlouho obsahuje možnost evidence výkazů práce. Bylo však nutné je zadávat ručně. To znamená, že uživatel si musel měřit čas strávený na projektu jiným nástrojem a naměřený čas přepsat do výkazu v CRM. Tento nedostatek je nyní odstraněn a InTouch CRM dostal do výbavy "stopky".

 

Všude, kde jste dřív našli v nabídce funkci Nový výkaz práce, najdete i novou volbu Spustit sledování času. Pokud na ni klepnete, objeví se vám v levém části obrazovky stopky, které začnou měřit čas. Můžete je kdykoliv pozastavit a nebo otevřít jiný úkol a spustit další stopky. Jelikož můžete mít na obrazovce víc časomír, můžete se pohodlně přepínat mezi více úkoly. Vždy však běží jen jedna časomíra. Jakmile jednu spustíte, předchozí se automaticky zastaví. Když práci dokončíte, potvrdíte tlačítkem konec měření a CRM připojí k úkolu nový výkaz práce.

Nové logo

A ještě malá drobnost na závěr. Možná jste si všimli v záhlaví tohoto e-mailu nového loga InTouch CRM. Popravdě, systém neměl pořádné logo nikdy, jen holý nápis "intouch crm" fontem Helvetica. Na funkčnosti systému nové logo nic nezmění, ale intouch crm je naše "dítě", máme ho rádi a myslíme, že si logo zaslouží :-). Postupně budeme logo přidávat všude, kam patří.