Nejčastěji kladené otázky

Stále váháte, jestli je tento systém řešením pro vás? Podívejte se na naši stránku otázek a odpovědí a získejte detailnější informace.

  1. Co je to InTouch CRM?
    InTouch CRM je internetový informační systém, který pomáhá uživateli pracovat se zákazníky, prodávat produkty, spolupracovat v týmu a komunikovat. Jeho úkolem je hlavně zvyšovat produktivitu a připravovat podklady pro manažerské rozhodování.
  2. Pro koho je systém určen?
    Systém je určen pro menší a střední podniky, u kterých je týmová práce, sdílení informací a snadná komunikace se zákazníkem klíčem k úspěchu. Mnoho procesů, které InTouch CRM usnadňuje, funguje téměř v každé organizaci.
  3. Jak pomůže mojí firmě?
    InTouch CRM udělá pořádek v informacích, které již dnes používáte. Snadněji najdete to, co potřebujete, budete mít vše na jednom místě, dostupné odkudkoliv v síti. Systém velmi usnadňuje e-mailovou komunikaci, delegování úkolů, sdílení dat, prodej, získávání zakázek a další činnosti běžného dne firmy.
  4. Jak dlouho trvá implementace?
    Důležité na systému je to, že může dělat to, co chcete vy. To však sebou přináší potřebu pečlivě analyzovat, jak chce vaše firma pracovat se zákazníkem, jaké informace chce evidovat, jaké sestavy potřebuje tisknout apod. Je tedy nutné se podívat na firemní procesy a podle toho definovat vzhled a chování jednotlivých komponent InTouch CRM. Z naší zkušenosti vyplývá, že zavedení systému do praxe lze zvládnout do 3 měsíců od zahájení spolupráce.
  5. Jaké jsou záruky budoucího vývoje?
    InTouch CRM považujeme v naší firmě za stěžejní produkt, vkládáme do něj velkou naději, o čemž svědčí i dosavadní reakce zákazníků na naše řešení. Celá naše firma samozřejmě také funguje na bázi InTouch CRM, a proto máme sami velkou motivaci systém rozvíjet. Navíc, činíme veřejný slib, že v případě, že by v budoucnu hrozilo nebezpečí ukončení vývoje (nikdo z nás si nemyslí, že to nastane), učiníme nezbytné kroky k zajištění kontinuity vývoje a služeb.
  6. Jak často vznikají nové verze?
    Téměř neustále. Prakticky každý měsíc je InTouch CRM o něco lepší.
  7. Jak probíhá aktualizace?
    Aktualizaci systému je možno provádět vzdáleně nebo osobně. Při vzdálené aktualizaci jsme schopni nahrát novou verzi systému na váš server, aniž bychom museli být přímo přítomni ve vaší společnosti. To mimo jiné umožňuje aktualizaci provádět v době, kdy jsou vaši lidé doma a krátký výpadek v činnosti systému neomezuje jejich práci. Aktualizace většinou probíhá okolo 30-ti minut a po tu dobu nelze se systémem pracovat.
  8. Jaký operační systém je podporován?
    InTouch CRM je schopen pracovat na serverech vybavených operačními systémy Windows NT/2000/XP, Linux, NetWare a Solaris.
  9. Jaké jsou nároky na hardware?
    Výkon systému je nejvíce ovlivňován výkonem SQL databáze. Je tedy zřejmé, že lepší hardware zajistí lepší odezvu. Pro nasazení v menší firmě lze považovat za doporučené minimum Pentium III 1GHz, 10 GB místa na disku (hlavně pro data). Systém však lze provozovat i na hůře vybaveném serveru.
  10. Proč byla použita Java pro vývoj systému?
    Technologie Java přináší systému InTouch CRM nevídané možnosti, pokud se týká další rozšiřitelnosti. Java byla v minulosti úspěšně použita i pro implementaci opravdu velkých systémů. Součástí Javy jsou technologie, které umožňují propojení našeho systému s velkou spoustou jiných IS a služeb.
  11. Jak je zajištěn mobilní přístup k informacím?
    Díky tomu, že InTouch CRM běží na serveru a k jeho použití vám stačí prohlížeč webových stránek, můžete se k sytému připojovat prakticky odkudkoliv. Máte-li notebook a mobilní telefon, který podporuje připojení na internet, můžete se kdykoliv připojit k systému. V závěru roku 2004 by měl být systém rozšířen o možnost synchronizace s vybranými mobilními zařízeními (PDA, telefony, apod.).
  12. Jak je zajištěna bezpečnost?
    Dostatečnou bezpečnost systému zajišťuje standardní protokol SSL. Tímto způsobem lze zajistit, aby nebylo možné odposlouchávat data přenášená mezi serverem a vaším počítačem. Instalace SSL protokolu se doporučuje, pokud hodláte k systému přistupovat z internetu.
  13. Mohou různí uživatelé systému mít různá přístupová práva?
    Ano. Administrátor systému nastavuje, který uživatel má právo vidět které objekty.
  14. Je možné propojit systém s webem?
    Ano. InTouch CRM obsahuje rozhraní (na bázi XML) pro vzdálený přístup z webových stránek. Díky tomu je možné implementovat webový formulář, který automaticky zapíše vyplněná data do databáze systému. Je to velmi účinný nástroj pro registrace zákazníků na webu.
  15. Je možné propojit systém s naším ekonomickým IS?
    Ano. Vyžaduje to však užší spolupráci s námi. Vzhledem k tomu, že neexistuje jednotné rozhraní pro napojení na ekonomické systémy, je nutné každé takové propojení řešit jako zákaznické rozšíření systému.
  16. Je možné navázat InTouch CRM na internetový obchod?
    Ano, je to možné. K provázání CRM s obchodem je možné využít tzv. XML Connector, což je rozhraní, které umožní komunikaci obou systémů. Je nutná součinnost tvůrce e-shopu.