Top 10 výhod InTouch CRM

Pro úspěšný konkurenční boj v dnešním světě informačního věku potřebujete vědět maximum o svých zákaznících. Potřebujete také rychle reagovat na nové požadavky a tržní příležitosti. K dosažení svých cílů potřebujete nástroje, které Vám pomohou uspět na stále se měnícím trhu.

  1. Získáváte ztracenou kontrolu nad činností svého obchodního týmu
    Často se stává, že jak firma roste, původní majitel nebo obchodní ředitel ztrácejí přehled o tom, co se ve firmě děje. Pokud chtějí vědět, kam chodí obchodní zástupci a na čem zrovna pracují, jsou odkázáni na "výslechy" zaměstnanců.
  2. Implementace rychle, správně a na poprvé
    Naše metodika reflektuje velikost firmy. Ať má vaše společnost tisíce zaměstnanců a nebo je vás pět, přizpůsobíme své postupy situaci.
  3. Široké možnosti úprav
    Naše řešení je opravdu naše. Investovali jsme léta do vývoje a získávání zkušeností. Nejsme žádní prodejci softwaru z druhé polokoule, a proto dokážeme více vyhovět potřebám na úpravy a přizpůsobení řešení.
  4. Přehled stisknutím tlačítka
    Z InTouch CRM dostanete pohodlně odpovědi na své otázky. Můžete využít připravené sestavy, filtry nebo ovládací panel. Ke své firmě dostáváte dálkové ovládání a kontrolní velín v jednom.
  5. Příjemné uživatelské prostředí
    Bojíte se, že vaši lidé nebudou se systémem pracovat? Příjemné uživatelské prostředí toto riziko minimalizuje (spolu s dobrým vyškolením). Myslíme, že náš systém je opravdu hezký, ale bude lépe, pokud to posoudíte sami.
  1. Pracujte naplno i mimo kancelář
    Chuť organizovat, vyhodnocovat, plánovat nebo jen zachycovat informace vás teď může "přepadnout" kdekoliv. Stačí Vám notebook s připojením do internetu nebo internetová kavárna. Svoji firmu máte na dosah.
  2. Lépe se chraňte proti únikům informací
    Fluktuace lidí ve firmě je vždy spojena s rizikem úniku informací. V InTouch CRM jsou informace uloženy mimo počítač vašeho zaměstnance, a proto stačí změnit heslo. Není také problém zabránit exportu dat.
  3. E-maily přímo v CRM
    Zatímco jiné systémy se chlubí tím, že můžete používat svůj oblíbený e-mailový program, s InTouch CRM můžete, ale nemusíte. Proč byste to ostatně dělali? Přepínání mezi dvěma programy není nic příjemného.
  4. Lze propojit s jinými systémy
    InTouch CRM má k dispozici rozhraní na bázi XML pro komunikaci s jinými informačnímy systémy. Díky tomu je možné vytvářet ucelená a vzájemně provázaná řešení (informační systémy)
  5. Hledejte informace bez čekání
    InTouch CRM obsahuje opravdu rychlý vyhledávač, který dokáže najít každou informaci během zlomku vteřiny. Už nemusíte do telefonu říkat zákazníkovi, aby "vydržel", než to najdete.

Vyzkoušejte naše CRM na 30 dní a pak se nezávazně rozhodněte.