Zjednodušili jsme formuláře v CRM

InTouch CRM za více jak deset let vývoje uzrál a taky trochu nabobtnal. Postupně jsme přidávali nové a nové funkce, nová políčka, které zákazníci občas požadovali. Formulář kontaktu v ústředním adresáři systému vyrostl do nepřehledné formy a za to jsme získávali oprávněnou kritiku od některých uživatelů.

Plánujeme nad mapou v InTouch CRM

Mapy se stávají stále běžnější součástí webových stránek. Zobrazení místa přímo na mapě umožní uživateli rychlejší orientaci než luštění poštovní adresy. Od verze 3.2.1.5 umožňuje InTouch CRM zobrazení kontaktů na mapě s využitím všech ostatních možností agend (např. filtrování).

CRM: nepřítel, nebo spojenec?

Nespokojenost zákazníků s výrobky nebo poskytovanými službami může pro jakoukoli firmu ve finále znamenat citelnou újmu na jejím finančním zdraví. Pokud by si daná firma v čase udržela všechny své zákazníky, bezpochyby by to pro ni znamenalo vyšší obrat a pravděpodobně i zisk oproti skutečnosti.

Posílejte hromadné emaily z CRM

InTouch CRM má samozřejmě funkci pro odesílání hromadné e-mailové korespondence. V tomto článku se podíváme na to, jak prakticky postupovat při přípravě mailingu.

Jak komunikovat se zákazníky pomocí hromadného e-mailu?

E-mail dokáže být velmi efektivním nástrojem pro komunikaci mezi vaší firmou a zákazníkem. Pokud působíte na trhu více let, máte pravděpodobně k dispozici rozsáhlejší databázi partnerů, zákazníků a potenciálních zákazníků. Možná jste už dostali chuť s nimi komunikovat pomocí hromadného e-mailu. Hromadný e-mail může mít podobu newsletteru nebo oznámení o novém produktu nebo vzdělávacího článku.

Generujte smlouvy přímo z CRM systému

V nové verzi InTouch CRM, která byla uvolněna v srpnu je možné využít tzv. binárních předloh. Pomocí nich lze generovat dokumenty ve formátu MS Office 2007.

Přistupujte k nákupu CRM systému s rozhodností, ale promyšleně

Stále se setkáváme s tím, že firmy se kvapem hrnou do pořízení toho či onoho softwarového nástroje bez dostatečné přípravy. Platí to pro ekonomické systémy, zakázkové informační systémy nebo pro CRM řešení. Jelikož chceme nést odpovědnost za výsledky implementací, připravili jsme pro potenciální zájemce o nasazení CRM systému několik okruhů otázek, kterým by měli věnovat pozornost.

Než začnete s CRM, musíte vědět do čeho jdete

Opravdu není jednoduché zavádět CRM ve firmě, pokud neznáte překážky, na které můžete narazit. Většina zájemců o tuto technologii se přespříliš soustředí na software a zcela pomine ostatní klíčové prvky. Přitom se správný výběr softwaru na celkovém úspěchu podílí pouhými 5ti procenty (dle výzkumu společnosti Gartner).

Když kupujete informační systém, neraďte se s IT managerem

Nadpis může znít trochu bláznivě, protože koho jiného byste měli pověřit výběrem IT řešení, když ne svého IT managera (nebo správce sítě jestli mu tak říkáte). Když přece chcete smlouvu, voláte svému právníkovi. Když chcete ušetřit na daních, zavoláte si svého daňového poradce. Ovšem, když chcete informační systém, nevolejte svého „člověka od počítačů“.

Jak překonat odpor vlastních lidí při nákupu CRM systému

Takto se obvykle hájí obchodní zástupci ve firmách, kde se vedení snaží zavádět nový informační systém pro podporu prodeje a nebo CRM řešení. Neuvědomují si, že povinností obchodního zástupce není jen prodej.