« zpět

Změny v InTouch CRM do verze 6.3

Přinášíme stručný přehled nejdůležitějších změn v InTouch CRM. Kromě uvedeného aplikaci neustále vylepšujeme drobnými úpravami a opravujeme objevené chyby.

Vylepšení a nové funkce

Podpora generování dokumentů ve Wordu (docx)

Naprogramovali jsme nový modul, který dovoluje vytvářet tiskové sestavy ve formátu HTML, ale v okamžiku použití je výstup v DOCX. Díky tomu je možné z CRM "tisknout" dokumenty ve formátu, který lze editovat. Ideálním použitím může být generování smluv ve formátu pro MS Word.

Vylepšená editace šablon (html nebo xml kódu)

CRM nyní podporuje tabulátory a odsazování řádků při editaci XML a HTML šablon v nastavení.

Lze změnit kontakt, na který se váže uživatelský účet

Každý uživatel systému musí mít od verze 6.0 korespondující záznam v adresáři kontaktů. Vazbu mezi uživatelem a kontaktem nebylo možné dodatečně měnit. To způsobovalo problémy některým zákazníkům, tak jsme tuto možnost přidali. Tím potěšíme hlavně administrátora.

Rozšíření možností JSON API

Pokud máte InTouch CRM propojený s externím systémem, máte k dispozici dvojí API pro přenos dat. Starší API funguje pomocí XML, novější používá JSON formát. Postupně nové API rozšiřujeme a k němu i dokumentaci.

Historie otevřených záznamů (Poslední položky) se ukládá

Ve starších verzích byla historie naposledy otevřených záznamů k dispozici jen po dobu aktuálního sezení. Nyní se tato historie ukládá do databáze, takže uvidíte, co jste otevírali včera. Pokud nepoužíváte panel "Poslední položky" (vlevo dole na stránce) pro rychlou navigaci v systému, vřele jej doporučujeme vaší pozornosti.

Integrovaný chat klient

Chat byla funkce, kterou po nás zákazníci několikrát požadovali. Teď je konečně k dispozici první verze, o které se můžete více dočíst zde.

Vylepšené poznámky

Poznámky mohou obsahovat jednoduché styly (tučné, kurzíva, ...) a hyperlinky. Změnila se také jejich vizuální prezentace. Poznámky si nově můžete řadit jak podle data vytvoření, tak podle data poslední změny. V kombinaci s tím, že nyní si můžete poznámky umístit vpravo od formuláře a mít je tak víc na očích, se jedná o šikovné vylepšení.

Admin může nadefinovat výchozí název pro novou objednávku

V nastavení typu objednávky (záložka Rozšířené) je možné definovat výchozí název nové objednávky. Jsou k dispozici slučovací pole ve formátu [[[kod]]] (např. [[[y]]] - aktuální rok nebo [[[m]]] - aktuální měsíc).

Podpora vícenásobných uživatelských licencí

Standardně InTouch CRM umožňuje, aby se uživatel připojil pouze z jednoho počítače (lze se připojit vícekrát z jedné IP adresy). Nově je možné v nastavení uživatelského profilu určit, z kolika různých počítačů se uživatel může současně připojit. Dvě osoby tak mohou sdílet jeden uživatelský účet. Debatu o praktičnosti vs bezpečnosti necháváme stranou.

Na čem ještě pracujeme

Možnost přizpůsobení záložek s informacemi v okolí formulářů

Záložky, které se ve starších verzích objevovaly pouze pod formulářem v pevně daném pozadí, je nyní možné umístit i vpravo od formuláře a je možné mít otevřeno více záložek najednou. Každý uživatel si může záložky přizpůsobit podle svého stylu práce kliknutím na ikonku .