« zpět

Úpravy rozhraní InTouch CRM 6.4.5

Nové ikonky, rychlejší načítání stránek, drobné úpravy uživatelského rozhraní.

Vylepšení a nové funkce

Ke kampaním lze přidávat poznámky
 
Redesign ikon

Ve verzi 6.4.5 jsme nasadili novou sadu ikon. Nejedná se pouze o vylepšení vzhledu aplikace, ale cílem bylo i snížit počet dotazů na server a tím i rychlost načítání stránek. Ikony jsou teď do prohlížeče načítány jedním dotazem, protože jsme vytvořili speciální font, který všechny ikony obsahuje. Další motivací bylo sjednotit ikony s připravovaným mobilním klientem.

Lepší indikace propojení e-mailu na jiné záznamy

Pokud teď otevřete e-mail, který je svázaný s příležitostí, objednávkou, kampaní nebo problémem, zobrazí se v hlavičce zprávy ikony indikující tuto vazbu. Klepnutím se můžete snadno na související záznamy dostat. Dříve bylo nutné rozkliknout sekci Rozšířené, abyste vazbu viděli.

Helpdesk: možnost zadávat nové verze zdroje problému

Při zadávání verze zdroje problému šlo vybírat pouze z verzí, které dříve zadal administrátor do systému. To se dlouhodobě ukázalo jako nepraktické řešení. V nové verzi lze zadat i novou, dosud neexistující verzi a ta se automaticky zaregistruje do databáze.

Další vylepšení vzhledu aplikace

V rámci nasazení nových ikon jsme provedli i drobná vylepšení uživatelského rozhraní. Například přehlednější seznam Poslední položky (slouží k rychlé navigaci) nebo vylepšený panel Vývoj v helpdesku.

Deník změn v kontaktech

V adresáři je nyní u každého kontaktu vidět historie provedených změn (v záložce Deník změn). Zatím byla tato funkcionalita dostupná jen u příležitostí a objednávek.

Odstraněné chyby

Odstraněna chyba v podpoře CardDAVu (sync. s mobilem)

Díky chybě bylo ve starší verzi možné, že kontakty přidané do mobilu z telefonu mizely a zůstávaly pouze v CRM. To se dělo tehdy, pokud přidávaný kontakt nevyhovoval filtru kontaktů, který se používal pro výběr synchronizovaných záznamů.

Opravena bezpečnostní chyba v REST API

API umožňovalo získat detail nevlastněného kontaktu nebo příležitosti, i když měl uživatel provádějící připojení zakázáno takové záznamy vidět.