« zpět

Filtrování bývalo pracné, ale s tím je teď konec

Filtrování v InTouch CRM bylo vždy mocným nástrojem. Bylo a je možné filtrovat téměř podle jakéhokoliv údaje v databázi a zkušený uživatel může vytvářet i velmi komplikované filtrovací podmínky. Dá se říct, že byste těžko vymýšleli filtr, který nelze vytvořit.

Za tuto obrovskou variabilitu však občas uživatelé museli platit poměrně komplikovaným zadáváním filtrovacích pravidel. S tím je teď ale konec. Jednou z novinek ve verzi 4.4 je možnost vytváření rychlých filtrů v záhlaví tabulkových sloupců.

Můžete nyní rychle vyfiltrovat e-maily podle odesilatele, kontakty podle názvu firmy nebo třeba komunikace podle textu poznámky. Zobrazte si tabulku se záznamy a pokud v záhlaví sloupce uvidíte textové pole, napište do něj hledaný výraz a stiskněte klávesu enter.

Rychlé filtry zatím nejsou podporovány u atributů, nicméně i u nich podporu brzo přidáme.

Přímá editace dat

Mnoho našich zákazníků přechází na InTouch CRM, protože už jim nestačí stávající způsob zpracování dat ve firmě. Dost často je Excel tím softwarem, který ve firmách nahrazujeme. Excel je úžasný nástroj, ale pokud se s ním pokusíte řídit obchodní činnost celé firmy, dřív nebo později narazíte. To, co všichni na Excelu milují, je možnost velmi rychlé úpravy dat. Prostě klepnete do buňky a změníte její obsah, následně se ostatní svázané buňky samy aktualizují.

Nebylo by úžasné, přiblížit se Excelu v rychlosti editace dat a přitom zachovat schopnosti vyzrálého CRM systému? My si myslíme, že by to mohlo být zajímavé, a proto jsme začali experimentovat s přímou editací dat v tabulkách. Zatím v malém rozsahu, ale už dnes si to můžete vyzkoušet. Pokud si ve verzi 4.4 otevřete agendu úkolů (záložka Dnes ? Úkoly), zjistíte, že se při přejíždění přes některé buňky mění kurzor. Když na jednu z buněk klepnete, InTouch CRM vám dovolí upravit hodnotu, aniž byste museli otevřít formulář záznamu.