« zpět

Fotografie a loga v adresáři

Možná jste si už všimli, že InTouch CRM nově přidává možnost připojit fotku nebo logo k záznamu v adresáři. Podívejme se na zoubek této novince.

Možnost připojovat soubory (a tedy i fotky) ke kontaktu byla v CRM odjakživa. Běžné soubory se ovšem nacházejí ve zvláštní záložce, a tak nejsou okamžitě vidět při otevření záznamu. To byl nedostatek, který jsme chtěli odstranit.

CRM podporuje tyto formáty obrázků: JPEG, GIF, PNG, WebP a SVG. Pro fotografie lidí se nejvíc hodí formát JPEG a WebP. Pro loga firem je ideální SVG.

Jak obrázek připojit

Obrázek musíte mít k dispozici ve formě souboru anebo jej musíte mít zkopírovaný ve schránce.

  1. Otevřete kontakt, ke kterému chcete snímek přidat.
  2. V horní části formuláře najdete výběrové pole přidat pole. V něm zvolte položku Obrázek a ve formuláři by se mělo objevit nové pole s ikonou fotoaparátu.
    Pole obrázku
  3. Pokud máte obrázek ve schránce, klepněte na okraj pole (tím se označí) a stiskněte Ctrl-V (nebo cmd-V, pokud máte macOS).
  4. Pokud máte obrázek v souboru, klepněte na ikonu fotoaparátu a vyberte obrázkový soubor ze svého disku.
  5. Uložte záznam kontaktu (tlačítko Uložit a zpět).

Při příštím otevření už bude obrázek automaticky viditelný (nemusíte přidávat pole).

Maximální velikost obrázku, který můžete ke kontaktu připojit je 1 MB.

Pokud používáte synchronizaci adresáře se svým chytrým telefonem, budou obrázky synchronizovány s adresářem vašeho mobilu. To je také důvod, proč mají fotky u kontaktů velikostní omezení.