Základní informace o systému
InTouch CRM

Kéž bychom dokázali udělat takovou webovou stránku, aby z ní bylo rychle vidět, co všechno InTouch CRM umí. Možnost vidět systém naživo asi nepřekonáme. Nicméně, zde je alespoň základní přehled funkcí, které můžete od našeho produktu čekat.

InTouch CRM je vyvíjen více jak 14 let do podoby univerzálního nástroje pro firmy a týmy. Můžete jej začít ihned používat nebo si jej můžete nechat od nás přizpůsobit do více individuální podoby.

Databáze kontaktů

Základem řízení vztahů se zákazníky je sdílená databáze kontaktů, které můžete segmentovat podle libovolných kritérií.

Sledování aktivit

Groupwarové funkce doplňují CRM o možnost vnitrofiremní komunikace, úkolování a kalendáře.

Řízení prodeje

Řízení prodeje umožňuje vést obchodní tým a předpovídat budoucí prodeje. Správa příležitostí je základní funkcí systému.

E-mail

Veškerá e-mailová komunikace může být přímo v CRM a navíc automaticky řazená do historie komunikace s jednotlivými klienty.

Hromadný e-mail

Podporujeme hromadný e-mail. Každá zpráva může být personalizovaná a příjemce nemá šanci poznat, že odeslání bylo hromadné. Je k dispozici statistika.

Dokumenty

Téměř ke každému záznamu v CRM můžete připojovat dokumenty a organizovat je ve sdílených složkách.

Nabídky

Tvorba nabídek obvykle nebývá oblíbenou činností. V InTouch CRM je jejich tvorba maximálně usnadněna.

Účtování služeb

Pokud svým klientům potřebujete pravidelně vyúčtovat paušály nebo předplacené služby, pomůžeme vám i s tímto.

Call Centrum

Úspěch obchodního zástupce je často přímo úměrný počtu telefonátů, které denně uskuteční. S InTouch CRM jich stihne mnohem víc.

Synchronizace

Podporujeme synchronizaci kalendáře a kontaktů s iPhonem (iOS) nebo Androidem. Lze využít i synchronizace se službami Googlu.

Správa obsahu

Pokud potřebujete propojit svoji CRM databázi s webem, InTouch CRM je perfektní volba.

Produkty a služby

Součástí InTouch CRM je i databáze produktů a služeb, které lze evidovat v libovolném počtu cenových úrovní.

Fakturace

Potřebujete fakturovat přímo z CRM. Není problém. Náš systém tuto funkci má a umožňuje exportovat faktury do účetního systému Pohoda a Money S3.

SMS

Naše CRM je možné propojit s SMS bránou a přímo z prostředí odesílat SMSky. Lze zpracovávat i přijaté SMSky.

HelpDesk

Pracujete ve službách. Potom se vám může hodit helpdesk modul v InTouch CRM (evidence tiketů o chybách a problémech).

Výkazy práce

Občas se hodí sledovat vytížení pracovníků a objem prací, které jste provedli pro jednotlivé klienty. Výkazy práce mohou být vázány na fakturaci.

Znalosti

Máte firemní know-how a nevíte, jak je efektivně spravovat? K tomu může posloužit evidence znalostí v InTouch CRM.