Změny v API rozhraní verze 5.5

Informace jsou důležité pro zákazníky, kteří komunikují s InTouch CRM pomocí API rozhraní XML konektor. Prosím čtěte, pokud API používáte a potřebujete zajistit maximální kompatibilitu s novou verzí.

Novinky verze 5.5

Neomezený počet kontaktních údajů, lepší ochrana proti duplicitám, slučování kontaktů, možnost měnit pořadí sloupců v agendách, ukládání příloh e-mailů a další vylepšení.

Přizpůsobení stylu e-mailu

V minulé novince jsme vás informovali o možnosti lépe kontrolovat styl hromadných e-mailů. Nyní jsme ještě „dotáhli” styly u jednotlivých e-mailových zpráv.

Vylepšená práce s e-maily

V poslední verzi InTouch CRM jsme provedli několik vylepšení práce s e-maily. Nyní můžete rychleji označovat zprávy jako nepřečtené a byla vylepšena i práce s předlohami.

Jak vyúčtovat služby klientům

Není moc nástrojů, které vám umožní efektivně účtovat provedené služby zákazníkům. InTouch CRM je jedním z nich. Většina firem působících ve službách, pracuje s více aplikacemi současně, přičemž každá z nich plní jen část celkových potřeb.

InTouch CRM podporuje telefonii (CTI)

Informační systém InTouch CRM nově podporuje integraci s telefonní ústřednou. V současnosti podporujeme propojení na ústředny Cisco a Asterisk, nicméně dokážeme naše řešení integrovat i s jinými ústřednami.

Příležitosti v CRM systémech

Mezi manažery a obchodníky je často nepochopený koncept příležitostí v CRM systémech. V tomto videu se Tomáš Bleša pokouší vysvětlit k čemu jsou příležitosti dobré a proč je používat.

CRM jako backend webu místo databáze

Proč ukládat informace z webu do databáze, když je lepší dostat je rovnou do CRM? Proč posílat vyplněné formuláře e-mailem, když je lepší zapsat data rovnou do CRM? Vytváříte web, který sbírá kontakty nebo objednávky a dál s nimi pracuje? Pravděpodobně takový web potřebuje databázi pro ukládání informací. Proč ale místo databáze rovnou nepoužít CRM systém, který bude přímo napojen na web přes jednoduché rozhraní?

Filtrování bývalo pracné, ale s tím je teď konec

Filtrování v InTouch CRM bylo vždy mocným nástrojem. Bylo a je možné filtrovat téměř podle jakéhokoliv údaje v databázi a zkušený uživatel může vytvářet i velmi komplikované filtrovací podmínky. Dá se říct, že byste těžko vymýšleli filtr, který nelze vytvořit.

Elektronické zasílání upomínek

Další novinkou ve vývoji InTouch CRM je modul pro zasílání e-mailových upomínek. Abyste mohli tuto funkcionalitu využít, musíte samozřejmě používat InTouch CRM pro vystavování faktur a také zajistit, že budou správně označené ty faktury, u kterých došlo k úhradě (buď ručně nebo načtením el. výpisu z banky).

Vylepšený kalendář a hledání

Děkujeme všem, kteří nám poskytli zpětnou vazbu na přepracovaný kalendář. Jak se ukázalo, každý z našich zákazníků je zvyklý používat CRM trochu jinak. Abychom vyšli vstříc všem potřebám, provedli jsme několik rychlých úprav a doplnění.

Nová a mnohem lepší úvodní stránka CRM systému

Rádi vylepšujeme náš systém, který pro vás vyvíjíme už víc jak 13 let. Ze všeho nejraději přidáváme funkce, které odstraňují zbytečné kliky myší. Nová stránka Dnes odstraňuje spousty zbytečných kliků.

Máme CRM a co dál?

Prezentace o výběru a zavádění CRM systému ve firmě. Jaké jsou typické chyby, čemu se vyhnout a čeho se naopak nebát. Proč CRM systém zavádět - k čemu je to vlastně dobré?

Jaký CRM systém je nejlepší

Každá firma, která má zájem implemenovat CRM, má samozřejmě také zájem vybrat ten nejlepší systém, který si ještě může dovolit. Jaký systém je tedy nejlepší pro vaši společnosti?

Zjednodušili jsme formuláře v CRM

InTouch CRM za více jak deset let vývoje uzrál a taky trochu nabobtnal. Postupně jsme přidávali nové a nové funkce, nová políčka, které zákazníci občas požadovali. Formulář kontaktu v ústředním adresáři systému vyrostl do nepřehledné formy a za to jsme získávali oprávněnou kritiku od některých uživatelů.

Plánujeme nad mapou v InTouch CRM

Mapy se stávají stále běžnější součástí webových stránek. Zobrazení místa přímo na mapě umožní uživateli rychlejší orientaci než luštění poštovní adresy. Od verze 3.2.1.5 umožňuje InTouch CRM zobrazení kontaktů na mapě s využitím všech ostatních možností agend (např. filtrování).

CRM: nepřítel, nebo spojenec?

Nespokojenost zákazníků s výrobky nebo poskytovanými službami může pro jakoukoli firmu ve finále znamenat citelnou újmu na jejím finančním zdraví. Pokud by si daná firma v čase udržela všechny své zákazníky, bezpochyby by to pro ni znamenalo vyšší obrat a pravděpodobně i zisk oproti skutečnosti.

Sledujte vztahy mezi kontakty

Nová verze InTouch CRM má vylepšené zobrazování vztahů mezi kontakty a osobami. Propojení kontaktů již nemusí být ukryto v záložce pod formulářem. Zkuste na stráce Nastavení kontaktů a osob zapnout funkci Vztahy zobrazovat na formuláři kontaktu a osoby (pouze administrátor).

Přímo na formuláři kontaktu pak najdete možnost přidat nový vztah a také seznam již existujících vztahů. Získáte tak rychlejší přehled o propojení subjektů v adresáři.

Posílejte hromadné emaily z CRM

InTouch CRM má samozřejmě funkci pro odesílání hromadné e-mailové korespondence. V tomto článku se podíváme na to, jak prakticky postupovat při přípravě mailingu.

Jak komunikovat se zákazníky pomocí hromadného e-mailu?

E-mail dokáže být velmi efektivním nástrojem pro komunikaci mezi vaší firmou a zákazníkem. Pokud působíte na trhu více let, máte pravděpodobně k dispozici rozsáhlejší databázi partnerů, zákazníků a potenciálních zákazníků. Možná jste už dostali chuť s nimi komunikovat pomocí hromadného e-mailu. Hromadný e-mail může mít podobu newsletteru nebo oznámení o novém produktu nebo vzdělávacího článku.

Generujte smlouvy přímo z CRM systému

V nové verzi InTouch CRM, která byla uvolněna v srpnu je možné využít tzv. binárních předloh. Pomocí nich lze generovat dokumenty ve formátu MS Office 2007.

První CRM s hlídáním insolvence zákazníků

Publikovali jsme verzi CRM, která podporuje integraci s insolvenčním rejstříkem ČR. Tato funkce vám může ušetřit nemalé peníze díky včasnému rozpoznání zákazníka v problémech. Stačí, když zadáte ke každému kontaktu IČo nebo rodné číslo a software bude automaticky hlídat zápisy v rejstříku.

Uživatel CRM je na problémového zákazníka upozorněn varovným hlášením při otevření kontaktu a také zasláním e-mailu s varováním na zvolenou adresu. Více informací o hlídání insolvence

InTouch CRM a podpora Google map

V nejnovější verzi InTouch CRM je připravena integrace s mapami Googlu. Systém podporuje zobrazení vyfiltrovaných kontaktů v mapě. Pro každou adresu se zobrazí zapíchnutý špendlík. Obchodníci mohou tuto funkci využít pro plánování svých cest.

CRM průběžně počítá zeměpisné šířky a délky pro všechny adresy v databázi, takže samotné zobrazení mapy je rychlé. Nutno však upozornit, že pro velké databáze může trvat delší dobu, než systém spočítá všechny pozice. To je dáno náročností výpočtu a omezením mapové služby.

Kde hledat další dokumentaci k InTouch CRM?

Pro publikování dokumentace o našem CRM systému jsme vytvořili CRM Wiki na adrese wiki.anneca.com. Naleznete zde nejenom uživatelskou dokumentaci, ale také návody pro správce serverů a IT profesionály (např. pro tvorbu sestav a nebo propojení CRM s jinými informačními systémy).

Přistupujte k nákupu CRM systému s rozhodností, ale promyšleně

Stále se setkáváme s tím, že firmy se kvapem hrnou do pořízení toho či onoho softwarového nástroje bez dostatečné přípravy. Platí to pro ekonomické systémy, zakázkové informační systémy nebo pro CRM řešení. Jelikož chceme nést odpovědnost za výsledky implementací, připravili jsme pro potenciální zájemce o nasazení CRM systému několik okruhů otázek, kterým by měli věnovat pozornost.

Než začnete s CRM, musíte vědět do čeho jdete

Opravdu není jednoduché zavádět CRM ve firmě, pokud neznáte překážky, na které můžete narazit. Většina zájemců o tuto technologii se přespříliš soustředí na software a zcela pomine ostatní klíčové prvky. Přitom se správný výběr softwaru na celkovém úspěchu podílí pouhými 5ti procenty (dle výzkumu společnosti Gartner).

Když kupujete informační systém, neraďte se s IT managerem

Nadpis může znít trochu bláznivě, protože koho jiného byste měli pověřit výběrem IT řešení, když ne svého IT managera (nebo správce sítě jestli mu tak říkáte). Když přece chcete smlouvu, voláte svému právníkovi. Když chcete ušetřit na daních, zavoláte si svého daňového poradce. Ovšem, když chcete informační systém, nevolejte svého „člověka od počítačů“.

Jak překonat odpor vlastních lidí při nákupu CRM systému

Takto se obvykle hájí obchodní zástupci ve firmách, kde se vedení snaží zavádět nový informační systém pro podporu prodeje a nebo CRM řešení. Neuvědomují si, že povinností obchodního zástupce není jen prodej.

Získejte chytrý CRM systém za málo peněz

Bojíte se vysoké ceny za informační systém? Tak se bát nemusíte. Naše společnost začala nabízet pro svůj informační systém InTouch CRM nové způsoby financování.

Nejčastější chyby v projektech systémové integrace

Dostal se mi do rukou asi půl roku starý článek v časopisu eBiz, ve kterém jsou rozhovory s několika odborníky na téma nejčastějších chyb systémové integrace.

Nedělejte pořádek uprostřed chaosu

„Tak jsme automatizovali důležitý proces v našem oddělení. Nový systém měl odstranit spoustu papírování, zrychlit rozhodovací proces, omezit neustálé hledání informací, ale nějak to nefunguje. Lidi chtějí všechno dělat postaru a tvrdí, že jim nový systém nic nepřináší.“

Co je to CRM?

CRM je přístup jak identifikovat, získat a udržet si zákazníka. Dovoluje organizacím spravovat a sladit interakce se zákazníkem. CRM pomáhá firmám zvýšit hodnotu každé takové interakce a tím dosahovat lepších ekonomických výsledků.