Zkuste zdarma v cloudu

Se systémem můžete pracovat po dobu 30ti dní zdarma. V případě zájmu lze plynule přejít do placeného režimu.

Zahájit zkušební období

Ceny a varianty

Žádné obavy. Dostupnou variantu pořízení máme pro firmy všech velikostí. Je jedno, jestli jste velká korporace nebo garážová firma.

Zobrazit ceny

Vzhled systému

Nemusíte se u nás registrovat, abyste se mohli podívat, jak naše CRM vypadá.

Vylepšená práce s e-maily

o09/2016 - V poslední verzi InTouch CRM jsme provedli několik vylepšení práce s e-maily. Nyní můžete rychleji označovat zprávy jako nepřečtené a byla vylepšena i práce s předlohami.
Celý článek »

Jak vyúčtovat služby klientům

o09/2016 - Není moc nástrojů, které vám umožní efektivně účtovat provedené služby zákazníkům. InTouch CRM je jedním z nich. Většina firem působících ve službách, pracuje s více aplikacemi so…
Celý článek »

InTouch CRM podporuje telefonii (CTI)

o05/2016 - Informační systém InTouch CRM nově podporuje integraci s telefonní ústřednou. V současnosti podporujeme propojení na ústředny Cisco a Asterisk, nicméně dokážeme naše řešení integr…
Celý článek »

Příležitosti v CRM systémech

o04/2016 - Mezi manažery a obchodníky je často nepochopený koncept příležitostí v CRM systémech. V tomto videu se Tomáš Bleša pokouší vysvětlit k čemu jsou příležitosti dobré a proč je použí…
Celý článek »

CRM jako backend webu místo databáze

o03/2016 - Proč ukládat informace z webu do databáze, když je lepší dostat je rovnou do CRM? Proč posílat vyplněné formuláře e-mailem, když je lepší zapsat data rovnou do CRM? Vytváříte web,…

Filtrování bývalo pracné, ale s tím je teď konec

o02/2016 - Filtrování v InTouch CRM bylo vždy mocným nástrojem. Bylo a je možné filtrovat téměř podle jakéhokoliv údaje v databázi a zkušený uživatel může vytvářet i velmi komplikované filtr…

Elektronické zasílání upomínek

o01/2016 - Další novinkou ve vývoji InTouch CRM je modul pro zasílání e-mailových upomínek. Abyste mohli tuto funkcionalitu využít, musíte samozřejmě používat InTouch CRM pro vystavování fak…

Vylepšený kalendář a hledání

o12/2015 - Děkujeme všem, kteří nám poskytli zpětnou vazbu na přepracovaný kalendář. Jak se ukázalo, každý z našich zákazníků je zvyklý používat CRM trochu jinak. Abychom vyšli vstříc všem p…

vybrané reference